bondenochfinnen.blogg.se

En skildring om mitt och min sambos liv som Jordbrukare, entreprenörer, hobbysnickare och även tankar om livet. Vi är väldigt hemmakära, men försöker göra en del resor för att komma ut ur gårdsbubblan.

Oj! Vad ska detta bli?

Publicerad 2018-11-26 00:20:00 i Allmänt,

Hej! 
 
Jag tänkte börja med en väldigt kort beskrivning om vem vi är, Jag (finnen) är en kvinna på 26 år som älskar att arbeta med händerna och gärna kan ha lite skit under naglarna! Min sambo är då bonden som är då min bättre hälft som håller koll på mig och mina impuls idéer, som tex att starta denna sida. (Han sover nu.. haha :))
 
Jag kommer nog alltid vara den som skriver så kommer att referera till jag, och ifall min sambo kommer att  skriva så får han skriva det före, men kommer nog aldrig att hända eftersom han knappt vet hur man startar apparaten ;) 
 
I denna blogg så kommer det att finnas mina impulsidéer som vi förverkligar och även livet i allmänhet hos oss, resor, byggande, maskiner, djur och kanske även lite smarrig mat om vi har tur! 
 
Jag hoppas ni kommer att tycka om mina projekt och bli inspirerad att ni också kan om ni vill!
Vi har en ganska rolig relation till livet jag och min sambo, vi lever ganska ”gammalmodigt” men ändå modernt, vi tar det bästa ur båda världarna.. ni kommer att förstå innebörden av det mer sen när ni lär känna oss bättre.. 
 
Återkoppla gärna med frågor eller tips till oss! 
 
Ha det så bra så länge!
 
// Finnen och bonden 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela