bondenochfinnen.blogg.se

En skildring om mitt och min sambos liv som Jordbrukare, entreprenörer, hobbysnickare och även tankar om livet. Vi är väldigt hemmakära, men försöker göra en del resor för att komma ut ur gårdsbubblan.

Projekt ny trapp/ingång till stor-altanen

Publicerad 2019-04-11 18:20:00 i Bygg,

Hej igen! 
Nu behöver jag eran hjälp! Jag ska bygga ”ut” trappen för ingången till Lill-huset. Dörren öppnas åt vänster så den täcker för gången till altanen, så tänkte bygga ut en platå så man slipper gå ut på marken för att komma upp på altanen. Har ramlat och även slagit i tårna i kanten några gånger, och barn har väldigt problem att lyfta fötterna och se sig för så många tårar har denna kant gjort 😂 men vad blir snyggare? Triangel eller kantig? Har lyckats spetta upp markstenarna så bara det får tina lite tjäle nu så borde detta vara på gång nästa vecka, så hoppas ni kommenterar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela